قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

وای خدای من تو بهترینی . . .

این کیک مناسبت داره ..

نه تولده فردیه . .

نه عروسی کسی علی الی الحال

و نه بچه ای به دنیا اومده

دوس داشتید حدس بزنید

هر کدوم از شما دوستای عزیز بتونه حدس بزنه ..تو 20 تا پستم لینکشو می ذارم ..و هر تو 20 تا یه بیت تقدیمش می کنم و تبلیغات بلاگشو می کنم

وای تو عمرم انقده که الان دارم خدا رو شکر می کنم ...سپاس گذار خداوند نبودم

اگه حدس زدید مناسبت این کیک خورون چیه ؟





(کیکو همه خوردند  ..چون حجمش زیاد بو بلاگمبه سختی باز می شد )



وای خدا جون .. . یعنی من باورم نمیشه مهیار

نظرات 6 + ارسال نظر
کاوه چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

راستی علت این کیکه که واضحه..
..
یا واسه مراسمتون قرار گذاشتین..
یا قبول شدی(کاری یا درسی)..
یا ..
اسلا برو اون فرید رو که نوشتی "فردی" درس کن..
..
مناسبت اینم هرچی هست..
پیشاپیش بهت تبریک میگم..

نه ..نه ..نه
درسو که یه چن ماهی می گذره از قبول شدنم و کیک ارشدم رو بدا می دم
کارم که نه هنوز ..البته کار می کنم ولی هنوز اون کاری که کتو کلفت باشه و در خور من باشه ..نشده هنوز ..اونم انشالله بعدا
یه چیز دیگه س ..
اگه تونستید حدس بزنید ..؟
من اون فردی رو درس نوشتم ..فرید دیگه چیه ؟
فقط گفته باشم ..اگه نتونید حدس بزنید ..یعنی اگه هیچ کس نتونه حدس بزنه منم نمی گم قضییه چیه هاااااااااااااااااااااا
قربان شما کاوه خان

ت چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ http://kheilidoorkheilinazdik.mihanblog.com/

اولا من اول
دوما دیشب نگران همسر محترم بودی اون قضیه حل شده؟

با اجازه تون شما دوم شدی ..
ولی بازم قدمتون سبز
البته با اینکه خودم تا صبح از نگرانی نخوابیدم ..امروز صبح به بهترین نحو ممکن حل شده ..
خدایا شکرت ..هر چی مصلحتته
بوس عزیزم

ت چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ http://kheilidoorkheilinazdik.mihanblog.com/

ساره عزیز با افتخار لینک شدی
این جا نظر خصوصی نمیشه گذاشت؟

ممنونم که افتخار می دی ..تشریف میاری و کامنت می دی
چرا عزیزم
اون بالا دست چپ نوشته تماس با من ...رو تماس با من کیلیک کن ..فقط یه اسم و ایمیل می خواد
بوس

کاوه چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

خب..
دوستت ازدواج کرده.. یا فامیلی..
یا ممکنه تولد مامان یا کس دیگه ای باشه..
از همسایه ها کسی ..
یا همکارت بچه دار شده یا ازدواج کرده..
شایدم ماشین خریدی.. یا خونه یا هرچی..
یا با تاکسی رفتی ازت کرایه نگرفته..
تو قرعه کشی بانک برنده شدی!
ــــــــــــــــ
اصلا تا جایزه رو نبرم همین جوری میگماااا

نچ نچ ..هیچکدوم از اینایی که گفتی نیست
اگه می دونستیئد چقد برام مهمه ..
حیف که نمی دونید
از زیر زبون منم کسی نمی تونه حرف بکشه ..مگه این که یکی پیدا شه حدس بزنه

فرداد چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام آبجی
این کیک برای اینه که هوس کردی کیک بخوری
...شوخی کردم...
حدسم اینه که به مناسبت گرفتن یک تصمیم خوب جشن گرفتی
در هرصورت خیلی میچسبه وقتی آبجی ساره شاد باشه و برادرش با لبخند نگاه کنه....

سلام داداشی جانم
نه بابا ..دارم به مناسبت بهترین اتفاقه
داری نزدیک می شی ..چه تصمیمی ؟
اگه گفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه بتونی حدس بزنی تا 20 تا پستم تبلیغ بلاگتو می کنم
اگه بتونی
خودم که خیلی ذوق زده م از این اتفاق
جوری که از صبح تا حالا اصلا باورم نمی شه
قربون داداش نازنین

ت چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ http://kheilidoorkheilinazdik.mihanblog.com/

خب رفتنتون کنسل شده؟ ایران می مونید؟

آره
آره
آره
آره
تو از کجا می دونستی که ما می خواستیم از ایران بریم ؟
وووووووووووووووووووووووووووووی
وای جایزه رو بردی
آفرین دختر
تو 20 تا پست اسمتو میارم و تبلیغتو می کنم و یه بیت شعر تقدیمت می کنم
فکنمی کردم به این زودی ها کسی بفهمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد