قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

باورم نمی شه خو ..

معما توسط دوستمون خانوم الهام ..

یه دوست تازه وارد به بلاگ قولنج های مغز یک ضعیفه کشف شد 

جایزه رو ایشون بردن و منم صد درصد رو قولم می مونم 


و اما معما :


رفتنمون کنسل شده و ما ایران می مونیم

دی دی دی ...دی دی دی ..

دی دی دی ..دی دی دی دی دی 

کنسل شد    کنسل شد   کنسل شد


من از صُبی تا حالا که فهمیدم دارم پر در میارم برا پرواز


این لطف الهی رو هم بعده خداوند منان از مهیار جان دارم

دنیا دنیا سپاس مهیارم

دنیا دنیا سپاس



پ ن :


من ..مهیار ..ایران

بابام ..مامانم ..داداشم..مامان بابای مهیار ..

باورتون میشه ..هممون با هم تو ایران

نظرات 7 + ارسال نظر
نیهلوفر چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ http://mankantopolo.blogsky.com/

عاشقه موزیک وبلاگتممممممممممممممم

متعلق به خودته عزیزم

علی چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ http://hotlove133.blogfa.com

خوشحالم میمونی...
یاد دفعه ی اولی افتادم که اومدم اینجا...
اونموقع یه پست گذاشته بودی و گفته بودی چون قالبت رو یه جای دیگه دیدی میخای عوضش کنی... گفتی میخام تک باشم...
خداییش هم تکی... تا حالا این قالبو جایی ندیدم.
تو ضعیفه نیستی ... تو قویترین زنی هستی که تو دنیای مجازی تا حالا شناختم...
خوشحالم میمونی...

ممنونم علی آقا
شما لطف دارید ...شرمنده نفرمائید خو
حالا من قلو کردم
بازم ممنونم که انقد لطف داری علی آقا
ممنونم ..منم خوشحالم که دوستانی چون شما دارم و بهم سر می زنن
لحظه لحظه تون بهترین
یا علی مدد

ت چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://kheilidoorkheilinazdik.mihanblog.com/

سلام عزیزم برات خیلی خوشحال شدم همین که خوشحالی برای من کافیه
همیشه شاد باشی

سلام ناز گل خانوم خوشکله
ممنونم عزیزم ..نه دیگه من رو قولم هستم
قربونتون برم
یا علی / بوس

پیمان چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام، یکی کم بود هر روز داره یکی بهشون اضافه میشه.
سلام خدمت دوست جدید وعزیز.
اوهو بابا ایرانی.
ممنون. چی بگم خوب پستت خبریه. جای بحث نداره.
خداقوت_پیمان

سلام ..منظورت از یکی کیه که حالا داره بهشون اضافه میشه ؟
ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا کی گفت بحث کنی
هم دردی هم که بلت نیستی تو ..
خدا قوت خودت

فرداد پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ http://ghabe7.blogsky.com

منم که تقریبا همینو گفتم خو
...
بنازم به آقا مهیار که اینقدر همسر دوسته...
برات از ته دل خوشحالم آبجی جون...
دعاهام داره جواب میده...خدا روشکر .
خوشبخت دوعالم باشین تو و همسر عزیزت.

آره داش فردا نازنیم ..ولی فقط اشاره غیر مستقیم کردی به تصمیم ..
ولی الهام خانوم دقیقا متوجه شد که قضییه چیه
پس من برای داداشم هم 10 بیت دو بیتی دارم البته تو بلاگ خودش خوبه ؟
ممنونم داداشم شما لطف داری خیلی زیاد
ممنونم بابات دعا گو بودنت
اگه بدونی چقد عاشق دعا هایی هستم که برام می کنی
واقعا ممنونم که به یادمی
سعادت هر دو جهن و عاقبت به خیری رو برای تو داداش نازنینم و خونواده ی محترم و همسر گرامیت می خوام
خیلی خیلی آقایی
در پناه حق سعادتمند باشی داداش نازنین

وفا(امید) پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

رفته بودم تهران نبودم اگه بودم شک نکن مطلبت رو میخوندم درست حدس میزدم ..... تبریک میگم الهی که همیشه دل هردوتون شاد باشه و همیشه موفق باشید...

سفر بی خطر برار جان
ممنونم داداش امید
ایشالله بهترین ها ی بهتری برات رقم بخورهبه حق مرتضی علی

فانی پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.faniboy.blogfa.com

هیچ چیز بهتر از این نیست که آدم با عزیزانش جائی باشه که دوست داره ...

دقیقا احسان ..دقیقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد