قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

کاش . . .

کاش به جای خوندن واسه امتحان . .

الان من کنار دریای خزر در حال قدم زدن بود م

و


نگاه به دریا

و

شنیدن صدای امواجش 




پ ن : 


فردا اولین امتحانمه

دیشب با کلی استرس خوابیدم

کلا نمی دون چرا انقد استرس دارم

دعا کنید امتحانامو خوب بدم

نظرات 17 + ارسال نظر
بوق یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ

اگر درست هم مثل حاضر جوابی و زبون درازیت باشه
قبوله قبولی عروس خانم

اگه بدونی چقد خوشحال میشم وقتی هستی و بهم سر می زنی دکتر علی رضا

MojtabaMax یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ب.ظ http://mojtabamax.blogsky.com

سلام انشاالله امتحاناتو خوب میدی.

سلام ..ممنونم
ان شاا...

فرهاد یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:24 ب.ظ http://semicolon.blogsky.com

صدای امواج دریا آدمو آروم میکنه چون واسش صدایی رو که وقتی تو شکم مادرش بود می شنید, تداعی می کنه...

دقیقا
لذت شنیدن صدای امواج دریا وصف نشدنیه فرهاد

ت یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ http://kheilidoorkheilinazdik.mihanblog.com/

سلام نگران نباش من هم امروز اولیش رو رد کردم
موفق میشی

سلام
ان شالله همین طور که می گی بشه
ممنونم ..متقابلا تو هم موفق باشی :)

وفا(امید) یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

ایشاا... موفق میشی ....

ممنونم ..ایشالله
خدا از دهنت بشنوه داداش امید جان

علی دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ

و من قوله الکریم: "من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی احبنی و من احبنی عشقنی و من عشقنی عشقته و من عشقته قتلته من قتلته فعَلَیَ دِیَتَهُ و من علی دِیَتَهُ فَاَنَا دِیَتَهُ"
کسی که جویای من شد، مرا پیدا کرد؛ و کسی که مرا پیدا کرد، مرا شناخت؛ وکسی که مرا شناخت، دوستدار من شد؛ و کسی که دوست من شد، عاشق من گردید؛ و کسی که عاشق من شد، من هم عاشق او می شوم؛ و عاشق او که شدم ، او را می کشم؛ و چون او را کشتم، بر من است دیه او؛ وکسی که دیه او بر من است، پس من خودم دیه او هستم.
کلمات مکنونه (فیض کاشانی)
***
چون صاحب جمال، جمال خود نُماید وناظران را دل از کف برباید، بر مقتضای حکمت، به آزارشان کوشد و عاشق را شرط است که از آن آزار نَرَمَد و نخروشد تا بر منتهای خواهش کامران شود، بر مصداق حدیث: "من عشقنی" الخ.
باز گوید رسم عاشق این بود
بلکه این معشوق را آیین بود
چون دل عشاق را در قید کرد
خودنمایی کرد و دل ها صید کرد
امتحانشان را ز روی سرخوشی
پیش گیرد شیوه عاشق کشی
در بیابان جنونشان سر دهد
ره به کوی عقلشان کمتر دهد
دوست می دارد دل پر دردشان
اشک های سرخ و روی زردشان
چهره و موی غبارآلودشان
مغز پرآتش، دل پردودشان
دل پریشانشان کند چون زلف خویش
زآنکه عاشق را دلی باید پریش
خم کندشان قامت مانند تیر
روی چون گُلشان کند همچون زریر
یعنی این قامت کمانی خوشتر است
رنگ عاشق زعفرانی خوشتر است
جمعیتشان در پریشانی خوش است
قوت، جوع و جامه، عریانی خوش است
خود کند ویران، دهد خود تمشیت
خود کُشَدشان باز خود گردد دِیَت
تا گریزد هر که او نالایق است
درد را منکر، طرب را شایق است
تا گریزد هرکه او ناقابل است
عشق را مکره، هوس را مایل است
وآنکه را ثابت قدم بیند به راه
از شفقت می کند بر وی نگاه
اندک اندک می کشاند سوی خویش
می دهد راهش به سوی کوی خویش
بدهدش ره در شبستان وصال
بخشد او را هر صفات و هر خصال
متحد گردند با هم این و آن
هر دو را مویی نگنجد در میان
می نیارد کس به وحدتشان شکی
عاشق و معشوق می گردد یکی
عمان سامانی/گنجینه اسرار
(بابی بود از امام شناسی تقدیم به شما بزرگوار)
یاعلی(ع)

ممنونم برادرم ..بابت این روحیه ی سر شار از لطفتون
شرمنده که نمی تونیم جبران کنیم
یا علی مدد برادر

هیچ دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ http://diwarha.blogfa.com/

بشین مثل بچه درس خون درست رو بخون تا وقتی امتحانات رو خوب دادی با خیال راحت بری لب دریا

بابا می خونم درسمو ..ولی مباحثش فوق العاده سنگین و فراره
علی دعا کن واسم

رضا دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ب.ظ http://rezasaki697.blogfa.com

درود بر شما .....
کاش من هم الان شیراز بودم ... نه نه کاش چالوس بودم ....
نه نه خدایا کاش همدان بودم البته دلم برای یزد هم یه ذره شده اصفهان که جای خودش ولی از هر جا که بگذریم از زاهدان گرم و دوست داشتنی که نمیشه گذشت البته یادی هم از ارومیه و کرمانشاه کنم که عاشقانه دوستشون دارم و .......

همه جای ایرانم آرزوست
اینها که نوشتم شوخی نبود واقعا دلم سفر به همه این شهر ها را میخواد گرچه از آخرین سفرم تازه 40 روز نگذشته

ممنونم از حضورتون جناب ساکی ..قدم رنجه نمودید :)
ایشالله به زودی زود به همه ی جاهایی که گفتید سر می زنید لذت می برید :)

آیدا سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

موفق باشی ساره ی نازنینم منو ببخش اینقدر بی معرفتم و نیستم خوب می شم عزیزم.ولی دوست دارم بدونی همیشه به یادتونم به یاد همه ی دوستای گرمی که تو این صفحه سرد و بی روح دارم

الهی من قربونت برم
من منتظر بشی همون آیدای پر انرژی
فدای تو نازنین

وفا(امید) سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

وای عروس خانم درسخووووووووووووووووووووووووووون

فرداد چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ق.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام بر آبجی گل و کوشای من
خسته نباشی....آنقدر فرصت دیدن همه دریای دنیا را خواهی داشت که نگو...
بخوان که چیزی به تموم شدنش نمانده....انشالله که شاهد موفقیت همیشه در آغوشت خواهد بود...
کلی دعا برات کردم...حتما موفق میشی...بعدش یه خستگی در کردن عالی به همراهی همسر عزیزت....
استرس رو باخوردن یک فنجان گل گاوزبان ازبین ببر
شاد باشی و سلامت.

سلام به داداش نازنینو بهتر از جان
سلامت باشی
ممنونم ..ان شالله ..خدا از دهنت بشنوه فرداد جان
وای یعنی میشه
گل گاو زبان تلخ است
ولی بازم دنیا دنیا ممنونم داداشم ..حضورت برای من دنیا دنیا دل گرمیه

دختر انتظار چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام گلم
پستت رو قبلا خوندم ولی از استرسی که بهم دست داد نتونستم نظر بدم
پیر شدما ولی هنوز این امتحانای لعنتی تنمو میلرزونن
انشالله که به خوبی داده باشی و الان کنار دریا با دل خوش قدم بزنی

سلام عزیزم
منم همیشه از امتحان بدم می اومده ..اصلا این روشو قبول ندارم
ان شالله ..التماس دعا دارم خواهر جونم ..
بوس ..خیلی خوشحالم می کنی وقتی هستی

الیکوبانو چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ http://www.elikobanoo.blogsky.com

چی شد خب الان چهارشنبه س خوب دادی یا نه . الهی تجدید بشی اصلا

آره خوب بود
الی دعا کن واسم ..دعا ..
الهی تجدید بشی چیه ..ترم آخرم الی
الهی قربونت برم

پیمان پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام، بسیار ممنون.
امتحانا باید دعا کنند تو رو با سلامتی از سر رد کنند.
سوالتو بپرس یا جواب نمیدم یا راست میگم.

سلام مارو به مهیار خان هم برسون.
خداقوت_پیمان

سلام
پیمان تو منو کشتی با این بسیار بسیار ممنون گفتنت ..بابت چی ممنون ؟
می دونم که راستشو بهم نمی گی ..چی بپرسم ..همش تو حرفاتچند گانگی هس
به چشم سلام شما رو هم می رسونم
بی وفای پیمان

فرداد پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام آبجی سخت کوش من
خوب درساتو می خونی که؟....
خیلی سخت نگیری به خودت....تو ماشالله تلاشگر بی نظیری هستی.
ولی هوای خودتو داشته باش....خب؟
موفق باشی آبجی ساره.

سلام
بله بله دارم سعیمو می کنم
باشه ...خدا هوای هممونو داشته باشه
قربونت داداش گلو نازنین

علی جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ق.ظ

عرض ادب و سلام خدمت خواهر مهربانم
خدمت رسیدم تا تشکری کرده باشم از وجود ذی جود شما بخاطر لطف دائم تون به کامنت های بنده و اینکه کامنت های بنده رو تایید می کنید برای من بسی افتخارست و امدن به این مکان و نوشتن در این وبلاگ تسلی خاطری ست برای خودم. بنده هم از شما سپاس گزارم
نیازی به جبران نیست مهربان
در پناه الطاف مولا باشید .انشالله
یاعلی مدد.مهربان

سلام برادر مهربانم
تشکر از بنده س
قابلی نداره ..وظیفه س
شما لطف دارید
ممنونم ..در پناه حق سلامتو پیروز باشید ان شالله

[ بدون نام ] شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام، من نه ناراحت شدم از دستت تا حالا نه میشم از این (یعنی سعی میکنم نشم) گواه ناراحت نشدن من همیننظر دادن در وبلاگته.

اینجا گذاشتم تا بازیت خراب نشه.
خیلی خیلی ممنون.
اما زیاد داری سخت میگیری که بچه ها که اونجوری که تو می خوای نظر بدند! (این واقعا خود خواهی) تو هدفتو بگو هر کی انجام داد که خوب اگر نه که هر کسی دوست دارد همان باشد که می خواهد تو هم اگر بعضی نظراتو نمی خوای حذفش کن!
مثلا همین نظر منو.
چشم!
خداقوت_پیمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد