قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

پیش به سوی شعر کوتاه ه ه ه ه ه ه ه

سلام سلام صد تا سلام

سلام به همراه نون سنگک داغ و یه پرس کله پاچه همراه با بنا گوش زبون سیرابی دو حلقه چشم و مغز و . . . .آخیش ( گفته باشم این ماچو بغل فقط برا جنس اناث بلاگمه هاااااا..به دلتون صابون نزنید ..شما جنس ذکورا برید با دیوار ماچو رو بوسی 

و این که بنده  ساره جانه جانان خدمتتون عارضم که دو تا امتحانمو دادم ..فقط امتحان دادم نه چیز دیگه و این که کلا خوب بود ..ولی شما هم دعا بفرمایید و خسیس نباشید ..بیشتر هم اون دوستانی دعا بفرمایند که یه سالو اندی هس که تو دنیای مجازی رو سفره ی هم نمکدون شکستیم 

دو تا دیگه از امتحانام مونده ..با اینکه اونام مُهمند  .. ولی حریف صد در صدی اونا هستم

با اجازتون یه بازی می خوام راه بندازم ..

شمام باید لطف کنید از خودتون خلاقیت و..انرژی ..به خرج بدید و دس به کیبورد هم باشید و کلا فقط نیاید نخونید و نرید و ماست نباشید

در واقع بازی به نوعیه که پنج کلمه می دیم و نفر بعدی که داره کامنت می ذاره با اون کلمات شعر می گه ..

حالا یاشعر عاشقانه ..یا عارفانه ..یا طنز ..یا ثیاثی ..هر چی کَرمتونه

در کل سعی کنید آماتوری نبوده و حرفه ای باشه  و از قوانین شعر تبعیت کنه

بچه ها از همین الان گفته باشما ..

کم کاری کنید نیاید تو ای بازی شرکت نکنید بیچارتون می کنم

قسمت نظر دهی آزاده

و حالا بازی :

نفر اول لطفا با این کلمه هایی که من میگم از خودش شعر در ور کنه  ؛ و بعد خودش پنج تا کلمه بگه واسه بعدی(که البته بشه باهاشون شعر گفت).

و فقط اینکه واسه کلمه های خودتون بذارین سایرین شعر بگن دوستان

و اما کلمه های من :

سمبوسه داغ ، سانفرانسیسکو ، آفتابه ، چاوز، خاله بتول


پ ن :

بچه ها بازم می گم ماست نباشید ..بیاید یه خورده انرژی بگیرید با همه تونم



*توجه توجه *

با اجازه یا بی اجازه تون باز بازی رو ادامه می دیم

نظرات 43 + ارسال نظر
یک جهان سومی جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ http://jahan3vomi.blogsky.com

الان مثلا اگه من بخوام شعر عارفانه بگم باید حتما تووش آفتابه باشه؟!

سمبوسه داغ داغه / خاله بتول می خوابه
چاوز جیشش گرفته! / آفتابه توی باغه!
سانفرانسیسکو چه با حال / آفتابه (همچنان) توی باغه!!!!

نفر بعدی: بلاگفا، اینترنت، لحاف!، قرمه، ماهی

خدا بگم چیکارت نکنه آرش =))))))))))))))))))))))))
خو من فک نمی کردم بخوای شعر عارفانه بگی ..آخه تو قلمت معمولا طنزه
خدا خفت نکنه که نیشمو تا بنا گوش باز کردی نمی تونم جلو خنده مو بگیرم

آرش تو هم واردی هاااااااااااااااا /آفرین استاد

[ بدون نام ] جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ب.ظ

شکم که خالی باشه / اینترنتا کند میشه
لحاف که گرم نباشه / بلاگفا دیر لود مشه
نهار یا قرمه سبزی / نشد که ماهی میشه؟


انصافا خیلی سخت بود با این ها شعر گفتن ولی خیلی خوشم اومد من از یان بازیا دوست دارم
نفر بعد با دانشگاه. مردود. کلاه قرمزی. بالشت . بستنی

خوشحالم که خوشت اومده :)
دیگه سخت بود ..ببخشید دیگه ...ولی تو هم خوب گفتی ها
یعنی تو می گی این بلاگ فای مادر مورده که دیر میاد به خاطر سردی لحافشه ..بیچاره کسیو نداره که تو لاحافش گرمش کنه الهام ..الهام هستی برای این بلاگ فا آستین بالا بزنیم
یعنی می گی به قول آرش اون عمه ی آقای اینترنت شکمش خالیه که هی را به را قطعو وصل میشه و سرعتش داره به ف..اک می ره
تو روح عمه ی آقای اینتر نت ..ولی من فک می کنم تموم غلط کاریش به خاطر سیری شکمشه

ت جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ http://kheilidoorkheilinazdik.mihanblog.com/

اون بالاییه من بودم یادم رفت اسمم رو بنویسم

ممنونم که متذکر شدی ..بوس

وفا(امید) جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

دانشگاه که این روزا آخر عشق و حاله/ مردود شدن آخر ترم کلا محاله
کلاه قرمزی که سرشو میذاره رو بالشت/خواب بستی دیدنش باحاله

آماده شنیدن همه گونه نقد ادبی هستم

و اما نفر بعد: تراکتور - مریخ - گوجه فرنگی - ایران - دختر

آفرین ..آفرین داداش امید
کجای دانشگاه آخر عشقو حاله
دانش گاه یا لاس وگاسه
یا اینکه پاتوق استادای پلاسه
بابا چه جو گرفته این داداش امید جان ما رو
اینجا مگه فرهنگ سرای ادبیه ؟؟!
بابا شاعر

فانی جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.faniboy.blogfa.com


از اونجائیکه ما داریم با دیوار ماچ و بغل می کنیم وقت نداریم شعر بگیم و تو بازی وبلاگی شرکت کنیم !

اِ
این طوریاس ؟

فانی جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ http://www.faniboy.blogfa.com

آخه اصن منو چه به شعر و شاعری!
ولی خوب چون اسم ترختور هست باید شعر بگیم !!!
فقط مال من شعر نوئه یه کم!

کوهها را می کند تراکتور!
حتی کوههای مریخ را ...
و می دهد آنجا دختری گوجه فرنگی ایرانی بکارد ...
یاشاسین تراکتور!

ببخشیندا ..تو اون چی بود ..هفته نامه بود ماهنامه بود گاه نامه بود
منظورم آذر پیامه ..تو متن ادبی می دی یا من ؟
حالا تازه می گه ..چه منو به شعرو شاعری
بَه بَه احسان داداش متعصب ..بابا تعصبتیم
خدا پدر وفا رو بیامورزه که با گفتن اسم تراکتور باعث شد احسان داداشم دسی به شعر ببره
حالا کی گفته مریخ کوه داره ..احسان تو م
گوجه فرنگی ایرانی هم مگه داریم ؟
ما چی ایرانی داریم ؟که گوجه فرنگی داشته باشیم
برادر احسان اون گوجه فرنگی ها چینی بوده علی ای الحال که به اسم ایرانی به اون دختر ایرونی قالب شده

فانی جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ب.ظ http://www.faniboy.blogfa.com


اما جمله های من :
بورژووازی - فرهاد - کلنگ - قولنج - عصبانی

بله بله ..ایشاله نفر بعدی ما رو سر بلند بیرون بیاره از این کلمات

بیتا جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام

اولاً بسی ممنونم ساره جان

اینم شعر من

بورژوازی این روزا / شده شبیه کلنگ
فرهاد شیرین خانوم/شده بسی لنگه لنگ
قولنج که می کنی تو/می شم بسی گیج و منگ
دیگه نباش عصبی*/فقط تو باش شوخ و شنگ


خانم یا آقای فانی خواهشاً عصبی رو به جای عصبانی قبول کنین

کلمات من:
سیب زمینی؛مکانیک، مقاله،لبخند،زندگی

سلام
واقعا خوشم اومد ..خیلی واردی بیتا بابااااااااااااااااااااا
بیتا تو هم شاعری بودی رو نکرده بودی هااااااااااااااااا..ناقلا
بابا احسان پسر خیلی منطقی و خوبی ..نگران نباش قبول می کنه
بیتا تو هنوز ذهنت درگیر این کلماته دختر ..هنوز مشکلت حل نشده ؟
قربونت برم ..شعرت عالی بود
بابا احسان با توئه هااااااااااا..
دیگه نباشی خسته ... فقط تو باش با لبخند

فانوس جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ

دیدم ... تو وبلاگ فانی
اومدم ... خوشم اومد
پس نظر میدم ...

و تو ای سیب زمینی
مکانیکم را پایین می آوری
وقتی مقاله مینویسم
و لبخند زندگی را مینگارم
در حالی که گرسنه ام
ای سیب زمینی
و دیگر هیچ ...


شعر سپیدم قبوله دیگه ؟ آره ؟

سلام دوست عزیز احسان داداش جان
ممنونم از حضور گرمتون ..بنده نوازی نمودین
خوشحالم که تشریف آوردید ..
و اما اینکه سیب زمینی کلی انرژی و کالری داره ..کی گفته مکانیک رو پایین میاره ؟!
آقا واسه سیب زمینی ما حرف در نیار
البت ترجیا شعر قافیه و ردیف داشته باشه وومبسوط تره ...ولی شما استثنا داری ..شما تازه واردی و میهمان افتخاری
بازم تشریف بیارید خوشحال میشم

پیمان جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ب.ظ

آی سیب زمینی آی ای سیبهای زمینی
ای میوه از ممنوعه
ای سطر تمامهای مقاله
لبخندی بزن زندگی این است
لبخندی بزن......!!!!

نفر بعدی.

آش ، جاش ،باش، داداش
یک حالی به نفر بعدی بدم.
خداقوت پیمان

لبخند بخوره تو سر من ..
از تو بعید بود این مدل شعر گفتن ..
می کشمت پیمانه ی لاکچه
لاکچه جدی باش

[ بدون نام ] جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام، ای تراکتور خسته از کار.
سلام، ای مریخ ای دور
ای گوجه فرنگی
ای که به پیشانی ما زدی داغ انگی
ای دختر ای دختر مهربان با من بمان/
تقدیم به داش وفا.
خداقت_پیمان

سلام ..بی مزه
بترکی که نکته دان نیستی
ای دختر مهربان با داداش امید من بودی ؟
بی شخصیتی دیگه ..با همه چی شوخی با عشق امید هم شوخی
بذار جفت پا که رفت تو سینه ت بعدش بهت می گم
لاکچه جان نه اینکه خودت عاشق نیستی ..
مردمو دس می ندازی

آیدا جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/


من شاعر نیستم

ذوق ادبی هم ندارم

ببخشید بازیتو خراب کردم ساره ی من.

حیف شد
ولی خوشحالم که هستی

ت جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ب.ظ http://kheilidoorkheilinazdik.mihanblog.com/

این مخصوص پیمانه
آش می خوری تو با جاش؟
آهای پسر آی داداش
آماده کتک باش

الهام جان عزیز ..هر دفعه که میای شعر می ذاری پنج تا کلمه باید بگی که مخاطب بعدی باهاش شعر بگه عزیز فراموشکار من
خدا بگم این پیمانو چیکار نکنه که حواس همه رو پرت کرده
مگه دستم بهش نرسه ..می دم امید جفت پا بره تو حلقش

وفا(امید) جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

پیمان دیگه این دفعه جفت پا که خوبه همچین درو میکنمت که تا ۱ماه بیمارستان بخوابی
ببین همه میخوان بزننت اما همون کتک من کافیه...
کجایی؟

پیمان تو بلاگ خودشه امید جان
چرا دعواهاتونو وسط بازی من راه انداختین ..بازیو رو چرا خراب می کنید
من مامانمو می خوام

علی جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ

آش و جاش و باش و داش ای مهجبین
شکل شعر و نثر ناید در زمین
عذر میخواهم ز درگاهت ولیکن از یقین
هرچه کوشیدم نشد حاصل جز این

خوب بود برادر علی
ولی علی آقا شما چا دیگه یادت رفت پنج تا کلمه بذاری که نفر بعدی باهاش شعر بگه
فوری فوتی :
علی آقا بیا پنج تا کلمه ی خودتو بذار لطفا

پیمان جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام، ببین بدت اومده بود چند نفر ریختند د نظر واست.
خداقوت_پیمان

سلام لاکچه
نظر بی قانون شعر می خوام چیکار ...
بازیمو خراب کردی ..می دم مادره اون دختره بگیرتت زیر مشتو لگد

فری شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ http://roozegarr.persianblog.ir

پس کلمات کوشن؟!
شعرم همینطور مثل لعبت جان داره می جوشه ها اما از 5 کلمه خبری نیست ساره جونم

الهی من قربونت برم
پنج کلمتو خودم می ذارم
خدا بگم چیکار نکنه این بچه های فراموش کارو
و اما کلمه های تو فریبا جونم :
گلشیفته ، جارو برقی ، سیبیل ، صمنو ، هیلاری کلینتون
بوس فریبا جونم
فقط فریبا یادت نره 5 تا کلمه بذاری هاااااااااااااا

[ بدون نام ] شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ب.ظ

خوردن سمنو با چای لیپتون
تو پشت بوم هتل_ هیلتون
گلشیفته کشید با جارو برقی
موهای سیبیل هیلاری کلینتون
سلام آبجی
به چه کارایی انداختی مارو
پنج کلمه من:
صابون.نخ .کچل.لپ تاب.الاغ
مخلصیم.

قشنگ بود داداش فرداد بی نام و نشون من ..
حالا این هیلتون کی هست که مار پشت بومش چایی با سمنو بخوریم
نیاید با دسته بیل به حسابمون نرسه یهویی
بابا اون کلمات ماله فریبا بود اومدی باهاش شعر گفتی
ولی دکتر هیلاری گناه داره حالا برای برداشتن سیبیلاش راه دیگه ای جز جاروبرقی نبود ..بابا اپیلاسیونی چیزی ...
ولی من احساس می کنم یکی با جارو برقی لباسای گلشیفته رو مکیده
بازم ممنونم داداش نازنین ساره
چاکریم ..ممنون ..بازم دوس داشتی می تونید شرکت کنی ..فقط اسمو آدرستون یادت نره
چاکر داداش فرداد خودم

[ بدون نام ] شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ

تصحیح می شود:
روی پشت بوم هتل_ هیلتون

ممنومم

فری شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ب.ظ http://roozegarr.persianblog.ir

اون قبلنا گل شیفته، رخت می پوشید چند تیکه
لباساشو هی باد برد یا کم کمک درآورد
هیلاری هم جارو زد، سمنوشو هم نزد
ته گرفت دیگه و تابه، تا ا.ن هم براش سیبیل می تابه!

آخه قربونت برم اینا هم کلمه بود به لعبت بنده خدا دادی؟!

حالا اینم 5 تا کلمه ی من واسه دوست بعدی:
سمندون، اسفناچ، رشیدپور، سفیداب، گوگوری


الهی قربونت برم ..دارم غش می رم از خنده
ببخشید واقعا فریبا جان
ولی فریبا خدایی عالی بود ..خیلی قشتنگ بود
فریبا دوس داشتی می تونی با کلمات دکتر بوق هم شعر بگی هااااااااااا
اون نظر بالایی نظرت ماله دکتر بوقه ..اگه دوس داشتی با اونا بگو
عالی بود فریبا ..شعرت عالی بود
بازم قربونت برم من ..بوس

ت شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ http://kheilidoorkheilinazdik.mihanblog.com/

خیز تا خرقه رشید پور به خرابات ببریم
شطح و طامات به بازار خرافات ببریم
سوی زندان سمندون به ره آورد سفر
دلق سفداب و غذا هم اسفناج ببریم

با پوزش ار حضرت حافظ
نفر بعدی:
سوسک. سیم کا رت. سرسره . برف . لواشک

ممنونم الهام نازنین من

خیلی لطف داری
فقط الهام باید یه تغیراتی بدم تو ترتیب شعر گفتن تا دعوا نشده ...
فدای تو نازنین ..تنه حافظ رو تو گور لرزوندی که

فرداد شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

خوردن سمنو با چای لیپتون
روی پشت بوم هتل_ هیلتون
گلشیفته کشید با جارو برقی
موهای سیبیل هیلاری کلینتون
...اینا از من بود آبجی

ای وای من اشتباه در حد فاجعه شد داداشی ..می بخشی ..
حالا گریه نکن ..
اکال نداره من خودم با کلماتت شعر می گم
حالا اشکاتو پاک کن داداشیه نازنینم

فرداد شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

در ضمن ایشون(فری) نیومده بود..منم دلم می خواست شعر بگم دیگه...کلماتی دیگه پیدا نکردم...خودت گفته بودی که هرکی شعر میگه 5 تا کلمه برای بعدی بذاره....خب هرکی اومد مال اونه دیگه...
آهااااااااااااااااااااااای نفس کش...
کی جرات داره با کلماتی که من گفتم شعر نگه
در ضمن منو با دکترا اشتباه نگیر...من به مرده شورها بیشتر شبیهم

بله شاید تقصییر من بوده ..
بیچاره فریبا جان تقصیرش نبوده و حواسشم نبوده که باید از کلمات شما استفاده کنه
دور از جون داداشم ..تو یه ماهی
تو نازنین ترین داداش دنیایی
خودم با کلماتت شعر می گم

فرهاد شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ http://semicolon.blogsky.com

آره بپرس

باشه

یه ضعیفه شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ

حسن کچله الاغ سوار ارزونیتون / دختر نمی دیم بهتون
لبتاپتون بردیم / صابونو نخ آوردیم


اینم شعر من داداش فرداد با کلماتت ..
و اما کلمات من برای نفر بعدی :

کلمات :
سوسک ،سیم کارت ،سرسره ،برف ،لواشک

فرهاد شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ http://semicolon.blogsky.com

بپرس راحت باش

آیدا شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

دویدم و دویدم
لواشکی خریدم
تو سرمای زمستون
برف قشنگی دیدم
لواشک و که خوردم
رو برف سرسره رفتم
یهو مثل سوسک سیاه
افتادم توی برفا
موبایل افتاد یک طرف
سیم کارتمم اون طرف
وای که نگو یه دردی تیر کشید از هر طرف
ما شاعر شدیم ساره جونم

نگفتم یه خورده خلاقیت می خواد آیدا گله ی من
آیدا خیلی نامردی رفتی لواشک خوردی بعدشم رفتی سرسره بازی تو برفا آبجی ساره تو نبردی ؟
چرا منو نبردی ها ؟

آیدا شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:34 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

راستی یادم رفت اینم پنج کلمه جدید
وبلاگ-ساره-کپل-شکلک-امتحان

ممنونم
آیدا ببین ویکی چه شعری گفته با کلماتت ؟

ت شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ http://kheilidoorkheilinazdik.mihanblog.com/

هنوز نوبت من نشده که شعر بگم یکی بیاد با این ها شعر بگه

دخمل تنبل ..می خوای با کلمات راحت تری شعر بگی ؟

ویکی... شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

چه قده خوشحالید همه که ویکی دوباره
اومده تو وبلاگ آره همین وبلاگ ساره
حتما آیدا خودش خیلی کپله بیچاره
وگرنه این کلمات و از کجاش میاره؟
آره...
ساره..!
اسم خوراکی آوردی شدم شکل اکبر جوجه
با این اشتها امتحانات حتما خوبه...!

البته بچه هایی که رپ شنیدن بهتر میتونن وزنشو درک کنن...

کلمات من...

چارشاخ گاردون...المپیک...ویبراتور...ابوالقاسم...

حالا خوبتون شد ؟ با این کلمه های سختی که برا من نوشته بودین؟!

بله بله ..خیلی خوشحالیم ..
آیدا رو نمی دونم ..شاید کپله ؟
آره آیدا ؟ کپلی ؟
آیدای کپل مپل من ..الهی قربونت برم
تو که خیلی خوب گفته بودی ؟
ولی خداییش خیلی کلماتت سختن ..
ویکی ابوالقاسم کیه ؟ دوس دخترته ؟

وفا(امید) شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

رشته اسکی با چارشاخ گاردون
اومده تو المپیک زمستون
ابوالقاسم با ویبراتور باباجون
میلرزونه برف رو بوم خونشون

اصلا این چارشاخ گاردون چی هست اونوخت ؟
الان یعنی اون رشته ی اسکی چار شاخ گار دون تو المپیک بعدی هست ؟

پیمان یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

چار شاخ گاردون قشنگه
دونده المپیکم فشنگه
ویبراتورم چی شنگه؟
ابوالقاسمم مشنگه.

جمله بدی: کنتاکتور ، اورلود، بوکو حرام، طالبان. خرمگس!

پیمان هم خیلی لاکچه س

وفا(امید) یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

من یادم رفت ۵تا کلمه بعدی رو بگم این پیمان گفت البته مشکلی نیست پیمان کتک خورده خودمه قبولش دارم

آخر یعنی از دستت کتک خورد که من دلم خنک بشه

خورشید یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ http://www.khorshid85.blogfa.com


درود

من هم اکنون رسیدم اما چون سرودن با آن پنج کلمه دشوار است، می روم و گاهی دیگر باز می گردم شاید به واژه های آسان برخوردیم!

امیدوارم آزمون ها را ضربه فنی کرده باشید!
شاد و پیروز و تندرست و سبز و نویسا باشید
بدرود

سلام جناب خورشید
باشد بروید و قول دهید که برگردید و در این بازی نیز همراهیمان کنید
جواب دو تایش نیامده
همان دو تای سخت ..
التماس دعا داریم
یا علیی

هیچ یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ http://diwarha.blogfa.com/

به جان خودم اونجام پاره شد از بس فکر کردم ولی فایده ای نداشت
یه درصد فکر کن من بتونم یه خط شعر بگم
انگار که از یه جانور گوش دراز خواسته باشی رو دست انیشتین بلند شه

کجات علی بابای باکله ؟
یه دور از جون بگو بابا ..
حالا سعیتو می کردی شاید یه شعر نو ازت می زد بیرون

ت یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ب.ظ http://kheilidoorkheilinazdik.mihanblog.com/

من میرم واسه کلمات بعدی میام

شما همچنان تنبلی می کنید ..
داستان ادامه دارد ...

[ بدون نام ] یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:40 ب.ظ

رشته م برق نیست!اطلاعات فنیه که دارم!

ای که در مدار ما تو کنتاکتوری
عیبم از چه میگیری از بی موتوری

من بی اورلود می سوزم تو چطوری؟
دلم گرفت بده ساقیا سنتوری

بوکو حرام حمله ات انتحاریست؟
نه به صبحان روشن اند هاریست.

عجب می زند تیر بر دل ،امرد طالبان
من کسی نیستتم شاید غباری در بیابان

ای لعنت بر تو خرمگس
نشاندی به دل همه خار وخس.

واژه بدی: گازانج، خروط، زرتلی گوشکون، غلارضا!

مگر اینکه این لاکچه بتونه خودش با کلمات خودش شعر بگه
ولی شعر خوب گفته ها
نه عیب از بی موتوریت نمی گیرم از کله خرابیت و دو رو بودنت می گیرم لاکچه
من خوبم ..تو با همون اورلو بسوز
سنتور نداریم عوضش مارمولک داریم
بی شوخی شعرت خیلی خوب بود ..
غلام رضا کیه پیمانه ؟ دوس دخترته ؟ یا نومزدت ؟
چرا همه کلماتت ترکین پسر ترک ؟
اقلش معنیشونو بگو لاکچه

[ بدون نام ] یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ

کی می تونه شعر بگه با این کلمه غلمبه؟
کنتاکتور و اورلود ای پیمانه چلمبه؟( برای وزن گذاشتمش)
بوکو حرام وزن داره؟ خر مگسم مغز داره؟
طالبان هم که حل شد ، این مصرع هم تموم شد

جان فشانی کردم این کلمه های سخت رو پیچوندم
کلمات بعدی
ماسماسک. تراش. گلدون. سنجد.برق

ممنون از جان فشانیت الهام

مگه این که زن جماعت بیادو ایثار کنه ..

ت یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ب.ظ http://kheilidoorkheilinazdik.mihanblog.com/

بالاییه من بودم

باشه

پیمان یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ

اون بالایم من بودم.
خداقوت_پیمان

تو تابلویی غصه نخور

حسین رها یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.sabz-raha1.blogsky.com

اول اومدم شعر بگم،دیدم حس ِ طنز نویسی نیست!

کاش بود :)

علی سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ق.ظ http://hotlove133.blogfa.com

شهادت ولی نعمتمان تسلیت باد...

ممنونم متقابلا

فری سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ http://roozegarr.persianblog.ir

مشق من با پستی از فریبا به روزه... سرمیزنی ساره جونم؟

http://mashghe-man.blogfa.com/

سلام
حتما فریبا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد