قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

خبر های این هفته . . .

اول اینکه گُلی به گوشه ی جماله همتون ..ما چاکریم


و اینکه خبر خاصی نیست :

  • شروع کلاس های ساره
  • اینکه تو تموم کلاس های ارشد تنها زن تو کلاس ، ساره س و بقیه همشون مذکَرن و ساره بسیار و بسیار  و بیش از پیش تو چشمه (همش این آقایون تموم سوالاتشون رو از ساره می پرسن ) ساره کلا احتمالا کارش در اومده 
  • اختصاص دادن وقت به مطالعات درسی برای رسیدن به ایده آل ها 
  • نیومدن همچنان بهروز فخار (خدا بگم چیکار نکنه این بشر بی معرفتو ___ یعنی تا این حد بی معرفت بود و من خبر نداشتم ..یعنی تا این حد )
  • غیب شدن ناگهانی فرداد ... که خیلی دلم براش تنگه ..کجایی داداشی ؟



کلا چیزی یادم نمیاد ..فقط بگم که حالم خوبه ..همتونو دوس دارم و به یاده همتون هستم و اینکه اگه کم بودم  . .  و نتونستم از خجالتتون در بیام چون مشغله م بیش از پیش شده



بچه ها یه چیز بگم ..من دو شب پیش یکی از خال های موم که تو وسط سرم بود سفید شده

اصلا تو خونواده می ما سابقه نداره مو انقد زود رو به سفیدی بیاره ..من که خیلی جوونم بابا ...

خیلی دلم سوخت ..احساس کردم حتما و یقینا برای کار و فعالیت زیادی که دارم و مخصوصا برای ازدیاد مشغله ی ذهنیم ..  :(

بچه ها راستی عید نزدیکه هاااااااااادستی به سرو روتون کشیدید ؟

انقده جنسا گرون شده حد نداره ...تو این شهر خراب شده ی من یه مانتوی بدرد نخور 100000 تومن ..اصلا نمیشه پا گذاشت تو این مغازه های فرهنگو قارن ..

من فک کنم با این حساب بازار باید خریدامو بذارم بعده عید

حالا مهیار بر گشتن می فرمایین مگه میشه چیزی نخری ..مثلا تازه عروسی ها ..تو رو خدا ببینید تو این گرونی چه فرمایشی دارن ؟

حالا خوبه من لباس دارم ..هیچی دیگه کی حریف سرور جان می شه ...

حالا گفتن اگه دوس داری می تونی بیای تهرون بریم برات خرید ..(حالا من خیلی وقت دارم )

الهی قربونش برم کلا از شیک پوش بودن بنده مستفیض یا مستفیذ یا مستفیظ می شن ..تقصیر منه دیگه اگه لباس ها تو تنم زار می زد و بهم نمی اومد و خوش تیپم نمی کرد شاید کمتر ایشون رغبت داشتن برا ...

خوش ت ..بودن این مکافات رو هم داره

بد بختی اینکه من هر چی بپوشم کلی از این رو به اون رو می شم با اون قیافه م

من موندم آخه مهیار عاشق چی شد ..؟ ای بابا

برگشتم می گم مهیار جان من . . .  شما هر چی دوس داری خودت بخر من می پوشم ..برگشتن کلی زبون می ریزن می گن نه دیگه ..بدبختی اینکه من عاشق سلیقه ی خودتم ..

یعنی من کشته مرده ی این مدل مخ زنیه  مهیارم 

واقعا شما مردا اصلا بشری نمونه اید خدا وکیلی ..اصلا من موندم تو احوالاتتون

اصلا انگاری خدا موقع خلق شما احتمالا به خودش آفرین گفته

موافقید جنس محترم ذکورین ؟

موافقید ؟ معلومه که موافقید ..کلا حرف همیشتونه چه چیزایی می پرسی تو ساره از این جنس ذکورای بلاگت




نظرات 13 + ارسال نظر
صبا سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااای ساره گفتی فرهنگ و قارن و کردی کبابم

ای دقیقا کباب ...
چی بگم والا
ول کن اینارو خوبی خودت صبا جونم ؟
بوس

ت سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ http://kheilidoorkheilinazdik.mihanblog.com/

بابا اصلا تو بگو مخ زن یکم باز هم کمه براشون

نه گناه دارن ..من شوخی می کنم عزیزم

علی سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ب.ظ http://hotlove133.blogfa.com

بازگشت کمرنگ پرشورترین دختر بلاگ اسکای رو تبریک میگم.

ممنونم علی آقا ..شر منده نفرمایید
این طوری هام که می گین نیستااااااااااااا

وفا(امید) سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

امیدوارم تو دوره تحصیلی جدیدتون مثل قبل موفق باشید...خوش به حالتون من که از 18 سالگی سفید کردم....بله بازار شب عید و قیمتهای من درآوردی .لی از قیمتها خبر ندارم فکر کنم یه 2سالی میشه خرید لباس نرفتم....خوشبختی تو همین احساسات هست...

امید یعنی رسمی میشی خنده دار می شی ها ...
یعنی میست لازم وُنی / اوکی ؟
18 سالگی ؟ چه نا خرسند به قول گفتنی
بازارو نگو که داغونه ..خداییش وضعه شما تو بابل تو قیمت خیلی خیلی بهتره
پس تو چی می پوشی ..نکنه الان برهنه ای و تو خیابون های عمومی شهر تبا پیر جامه می ری

وفا(امید) سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

اصلا حوصله خرید ندارم کلا چون خوب از وسایل و لباسم نگهداری میکنم خیلی دیر از رده خارج میشن البته مادر گیر میدن ولی یه جورایی میپیچونم بعدش خودش مجبور میشه میخره....

آهان پس این طوریاس
خوب این طوری خیلی خوبه

آیدا سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

ساره نمیره با این شیرین زبونیاش

آخه ساره کجای زبونش شیرینه ..؟
اتفاقا ساره خیلی هم ترش مجازه
قربونت برم عزیزم که انقد لطف داری
بوس

وفا(امید) سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

بابا داشتم سر به سرت میذاشتم چقدر بی جنبه هستی .... هی رسمی رسمی میکنه....

تو هم با این سر به سر گذاشتنت ..
بلد نیستی جور دیگه ای سکته بدی بگو خودم بهت راه حل بدم
من گفتم حتما چی شده

وفا(امید) سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

مجرد بودی شاید ولی نمیشه زن مردم رو سکته داد شاکی میشن...

بند نیشتو ...چه می خنده
رو اقیانوس آرام بخندی
امید یعنی حالت گرفتن داره ها

وفا(امید) سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

ما حالمون گرفته خدایی هست...

بشین بینیم باباااااااااااااااااااااااا
گرفته ی خدایی هست
به خدا کار نداشته باش یقه به یقه میشیماااااااااااااااااااا
ببین خودت چه کردی
امید دیگه نبینم این جوری دمقی ها

وفا(امید) سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

ما همه سعی خودمون رو کردیم و میکنیم... دیگه توکل به خودش و دعای شما ...

باشه ما هم دعا می کنیم ببینیم کرمه خوش چیه
خوبه که اهل تلاشی
قوی باش داداش من ...قوی

فرهاد چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ق.ظ http://semicolon.blogsky.com

بله بله من کاملا موافقم...
استرس و مشغله فکری زیاد نداری احیانا؟!آخه مثلا یکی از امراض اپیدمی شده ی پشت کنکوری ها اینه که همش فک می کنن موهاشون داره میریزه یا سفید میشه...بعد استرس و اینا میگیرن...بعد در دراز مدت بخاطر همین استرس یکی دو نخ از موهاشون سفید میشه,اونوقت سکته می کنن!
آدم پشت کنکور خیلی طنز میشه
حالا منم حدس میزنم شاید استرس و اینا داری واسه چیزی... داری؟!

استرس که چه عرض کنم !
شدید
استرس چی ؟فرهاد نکنه تو دکتریو ما بی خبریم ؟
جونم برات بگه که ....استرس ز ندگی ..درس ..کار ...آینده ..
عاقبت
استرس این دنیا ..اون دنیا ...دیگه خیلی دیگه

رضا ساکی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ق.ظ http://rezasaki697.blogfa.com

درود بر شما ...
1- در مورد موی سپید
موی سپید را فلکم رایگان نداد....الن رشته را به بهای جوانی خریده ام
ما هم مو سفید کردیم یعنی دقیق سر 30 سالگی
2- در مورد مخ زنی کاملا موافقم ... بنده به شخصه زبانی دارم که مار از سوراخ بیرون می کشد و اکرم بانویمان را چنان دگر گون میکند که هر غلطی کرده باشیم بی خیال شده یک چای دم می کند و با هم نوش جان می کنیم ....
3- از اینکه سر زده بودی به وبلاگ حقیرانه ما سپاسگذار یا گزار یا گظار یا گگضار یا .....

پیروز باشید

سلام بر جناب ساکی بزرگوار
خوبه حالا شما تو 22 سالگی بوده ..من که فک کنم دارم رکورد می زنم
شما مردایید دیگه ...چه میشه کرد .
قدر خانومتون رو بدونید که باهاتون کنار میاد ...احتمالا واسه اینکه خیلی دوستون داره همان سپاس گذاره ...هه هه
سربلندو موفق در پناه حق

بیتا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام بر عروس خانوم گل

خوبی شما؟شروع کلاسها رو تبریک می گم...بلی بلی دیگه کلی تو دردسر افتادی

منم با آقا مهیار موافقم شدید اصلاً مگه می شه لباس نخره ساره خانوم،میشه؟

شاد باشی وموفق دوست خوبم

سلام بر بیتای نازنین
ممنونم عزیزم
قربونتون ..واقعا تو دردسر افتادم
آره شاید بشه ..ولی این همسر جان نمی ذاره که
ممنونم که هستی ..خوشحالم می کنی
بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد