قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

شکر آب ...

امروز بعد سمینار . . . تو آمفی تئاتر یه چن دقیقه منتظر موندم که رفقا برن تا من با رضا یه چن دقیقه ای بگپم ...رفقا هی منو صدا کردن و هی منتظر موندن و انقد گیر دادن که مجبور شدم برم ..

بعد رفقا رفتن برا تجدید وضو ..منم که وضو داشتم دیگه نرفتم و موندم تو سالن

حاتمه هم فضولیش گل کرده بود و با اونا نرفت و موند پیشم ..دیدم رضا از آمفی تئاتر اومد و داره با رفقاش و بچه های گروه میره سمت نماز خونه

صداش کردم و گفتم می تونم چند دقیقه وقتتون رو بگیرم ..اون بیچارره هم کلی استقبال کردو روی خوش نشون داد ..

این حاتمه ی مزاحم و فضول حالا از فضولیش وقتی اومد وایستاد کنار ما به جای اینکه مثه بچه ی آدم وایسته تا من حرفام رو بگم مثه یه بی تربیت هی می پرید وسط حرفم ..

در کل اون عفریطه یا افریته باعث شد چیزی که من می خواستم خصوصی بهش بگم همه فهمیدن ...

واقعا برای اطرافیانم متاسفم ..

دوس دارم چن تا فحش آبدار بدم ..حیف که نمی شه و این جا خونواده رد می شه

منظورم خونواده ی نامرئیه :)

من که دیگه الان هیچکیو ندارم ..تنها شدم دیگه ..رفیقام همه رو گذاشتم جایی و اومدم خودم اینجا تو کنج دارم برا خودم می نویسم

هیچی دیگه رضا هیچ رقمه قبول نکرد که تو تیم بمونه و گفت تو کتش نمی ره که سرپرستش بی دلیل و بی منطق بهش انگ دور زدن بزنه ...

سرپرستمون آقای ابوالقاسم زاده و این رضا از دو تا برادر هم بهم نزدیک تر بودن ولی اینکه یه دفعه چی شد که این طوری میونه شون شکر آب شد خدا عالمه . . . 

بهش گفتم که باید انعطاف پذیر تر باشه و این سری مشکلات ممکنه و حتی حتم به یقین تو هر سیستمی پیش میاد مخصوصا تو ایران که اپیدمی تر از اپیدمیه

ولی رضا انگاری تجربه شکمه و یا شاید هم مغرور باشه

نمی دونم ..در هر صورت بهش گفتم بهتر بیشتر فکر کنه

البته یه جورایی واقعا حق هم داره

نظرات 2 + ارسال نظر
کیوتاچ سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ http://feriog.com/market.aspx?p_id=3248

سلام. خانم آریامنش اگر به دنبال یک هدیه مردانه هستید به سایت ما بیایید. عرضه مستقیم کیوتاچ. اینترنتی بخرید در وقت و هزینه صرفه جویی کنید و به کارتون برسید.

علی چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ق.ظ http://hotlove133.blogfa.com

چرا ییهو آدرستونو عوض کردید؟؟ خسته شده بودید؟؟

سلام
هنوز هم خسته م
هنوز هم حالو هوام خوش نیست
و هیچکی نمی دونه من اینجام ..
همه فک می کنند من بسته م بلاگمو

لطف کنیدو به هیچکی نگید ...
می خوام همین جا تا یه مدت برای خودم باشم
فقط و فقط شما می دونید من اینجام
ممنونم کهبهم سر می زنید علی آقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد