قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

اشکالات متن ساره . . .

واسطه ی این آقای همکار زنگ زده می گه فلانی اگه می تونه فردا بیاد دفتر . . .

دو جای متن یه اشکالی داره

طرف به واسطهه نگفته چه اشکالی

ولی من فکر می کنم اشکال نباشه در واقع مورده احتمالا

اونم مورد ثیاثی

فک کنم به متنم می خواد اشکال ثیاثی بگیره

خدا کنه فقط اشکال ثیاثی نباشه که من کلا به زیر بنای سیستم تشکیلاتیشون شک خواهم کرد

حالا بذارید فردا غروب که از دانشگاه برگشتم بهتون می گم چه اشکالی از متن گرفته

فردا قراره صبح خروس خون منو یکی دو تا از بچه ها جمع شیم برا تایید متن ها و محتویات نشریه

همچنان دارم برا کنفرانسم می خونم و یه مبحث باقی مونده . . .

یادم نره فردا اول کار اداریم رو انجام بدم

بعدم که  رفتن پیش بچه های گروه برا تایید متن ها تا ظهر

بعدم رفتن به دفتر این جناب تا شروع کلاس اقتصاد 

بعد هم رفتن سر کلاس اقتصاد مدیریت

آخر وقت . . نزدیک غروب هم اگه خدا بخواد  دوباره با بچه های گروه جمع شیم

بعد هم بیام خونه

احتمالا شام فردا شب رو هم من باید درس کنم

دارم از همین حالا فک می کنم برا فردا شب با تفضیل به اینکه فردا ناهار هم به جز پدر جان هیچکدوممون ناهار نمی خوریم چی درس کنم 

احتمالا خیلی هم خسته خواهم بود

ای داد بی داد . . .

درساهو کارای بیرونم کم بود / یه سری هم کارای خونه بهش اضافه شده

تازه دارم درک می کنم خانوم هایی که هم کار می کنن . . . هم درس می خونن ..و هم خونه رو می گردونن چی می کشن تازه بعضی هاشون بچه هم دارن . . . یا پیغمبر

خداییش برنامه ریزی خیلی سخته

یعنی اگه آدم جسمش خسته نباشه و روحیه شو داشته باشه همه چی حله ولی اگه اون دو قلم نباشه دیگه کلاهت پس معرکه س


نظرات 6 + ارسال نظر
وفا(امید) چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ق.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

موفق باشی

چاکریم :)

ارشام چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ق.ظ http://tohfe.mihanblog.com

ولش کن
چاییتو بخور
سرد شد

دختر انتظار چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ

خوب شد متوجه شدی که خانومایی که هم کار دارن هم خونه هم بچه چی میکشن؟
بازم سر زود بچه دار شدن به آقا مهیار اصرار می کنی گلم؟


سرخوشم دیگه
بوس

ت چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ب.ظ http://kheilidoorkheilinazdik.mihanblog.com/

فقط می تونم بگم خدا صبرت بده

همینم بسیار غنیمت است
قربون الهام برم من
فدات

فرداد چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام آبجی ساره
اگه از الان روحیه نداشته باشی بعدا کم میاری...سریع بدو بخر و بیار
اون شامه که نمی خورن...اگه ناهار نخوری جون نداری سرکلاس بشینی دختر...اینقدر آبجی ما رو اذیت نکن دخترجان

سلام بر نازنین داداش فرداد . . . مهربان ترین
به رو جفت چشام . . . گرون نباشه داداشی . . . به پول تو جیب من می رسه ؟
حالا من تو وقت کم ناهار چه طوری بخورم . . . دیروز حتی وقت نداشتم سرمو بخارونم
به چشم . . . چشم قربان
خیلی چاکر تو آبجیت هم هستیم ما
قربان شما

شکسته بال بی وب چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام ساره
چرا جواب وفا رو ندادی؟؟؟؟
مهیار چی شده؟؟!!!
میونتون شکرآبه؟؟!!
من هر از گاهی میرم وبم ولی نه چیزی مینویسم و نه چیزی تایید میکنم
خواستی اونجا توضیح بده

سلام بر عزیز ترین
دارم آمار می گیرم فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد