قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

ای خدا . . . .



                       مسجد  النبی

نظرات 2 + ارسال نظر
فراری پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ http://hotlove133.blogfa.com

اینجا مدینه، مسجدالنبی، به یاد آبجی ساره ی خودم...

ممنونم علی داداش
واقعا ممنون
ولی یادتون باشه که بد جور ما رو هوایی کردید
ببینید اون جا داداش رضا . . . داداش مهرداد رو پیدا می کنید
اونام الان اون جان
بهتون خوش بگذره
التماس دعای شدید دارم
التماس دعای ویژه علی آقا
عاقبت به خیری همه ی جوون ها . . . مخصوصا بچه هایی که لینک بلاگمن
سلامتیشون
سلامتی همه ی پدر ها و مادر ها
یه دعای ویژه کنید برای بچه های مجرد لینکم که خدا به واسه ی رسول الله یه شخص که اونا دلشون می خواد و آرزوشو دارن نصیبشون کنه
دعا کن خدا در برابر گرفتاری های روزمره و زندگی بهشون قوت و صبر بده
دعا کن خدا جلوی راه همشون راه ها ی خوب خوب بذاره . . .
خیلی آقایی
یا علی مدد ___________

کاوه پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:36 ب.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

سلام علیکم خانوم آموزش..

خوبین شما..؟
به به می بینیم که جز ایراد گرفتن از من و وبلاگم خیلی چیزای دیگه هم بلدی..

شوخی گفتم!

ممنون از لطفت و مرسی که این مطلب قشنگو گذاشتی..
موفق باشی ساره جان

سلام آقای عاشق
ممنون از لطف شما
ایراد نگرفتم که . . . خواهرانه پیشنهادم رو گفتم
کجای مطلب قشنگ بود آقا کاوه الکی تعریف می کنی
مزاح می کنم
موید و سلامت باشی کاوه خان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد