قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

روده درازی . . .

روده درازی نوشت :


موارد موجود ذکر نشده اعم از :


  • امشب شام کتلت درست کردم خفن
  • دندون عقلم هی داره اذیت می کنه و تازه یه دوهفته س که فکشو از تو فکم زده بیرون
  • فردا اول می خوام برم پیش مهندس محمودی / بعد هم برم مطلاب نشریه رو بدم و برشور هارو جفت و جور کنم / بعد هم برای 1 نیم برم سر کلاس اقتصاد / بعدشم که برم خونه 

حالا دیگه باز بقیه ش با خدا که چی پیش میاد


صبح فرداش نوشت / یعنی امروز 27/ 2/ 91  ساعت 10 صبح  :

مهندس محمودی تشریف نداشت رفت ماموریت

کلا این آقایون عالی رتبه وقتی معاون یا مدیر می شن یا تو جلسه ن یا ماموریتن ..حالا کی و چه وقت یا بهتر بگیم چه سالی رو صندلی تو اتاق کارشون تشریف دارن ( شما بخون تمرکیدن ) خدا داندو خدا ...


نا مربوط نوشت :


هی تو خیلی دلم برات تنگ شده / اگه فک می کنی هنوز می تونم شایسته باشم خوشحال می شم که هر از گاهی . . .

در کل من منتظر می مونم تا وقتی که باشم و خدا بهم عمر بده / اینو گفتم که بدونی همیشه برام قابل احترامی بر عکس خودم که برات قابل احترام نیستم 

       


هوس نوشت :


دلم هوس کرده ابی گوش بدم . . . نمی دونم چرا

حالا چون آ؟هنگ از ابی ندارم باید برم دانلود کنم از اینتر نت


نظرات 4 + ارسال نظر
zahra سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ب.ظ http://masoudozahra.blogsky.com

وبت به دلم نشست
آماده تبادل لیبنک

شما لطف دارید
هر جور مایلید

خورشید چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.khorshid85.blogfa.com


درود
آخر ابی هم شد خواننده، آن گاه که ما حاج سعید حدادیان را داریم؟!

تازگی ها دو تا یادداشت برای آن دکتر اَلَکی فلک زده از خدا بی خبر نوشته ام، بروید بخوانید

شاد و پیروز و تندرست و سبز و نویسا باشید
بدرود

سلام
خب من که اصلا آهنگ گوش نمی دم . . . یه ماشین با صدای بلند ضبتش داشت از تو خیابون رد می شد . . . و داشت ابی گوش می داد ..واسه همون منم هوس گوش دادن ابی کردم
حاج سعید حدادیان دیگه کیه ؟ همین مداح رو می فرمایید
جناب خورشید ؟
اگه منظورتون کامنتاتون توی بلاگ دکتره / اونا رو قبل از این که شما بگید خونده بودم / دی :
مستدامو سلامت باشید در پناه حق

ت چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ق.ظ http://kheilidoorkheilinazdik.mihanblog.com/

ساره دندون عقلت تازه در میاد؟ یکم دیر نیست؟

نمی دونم
اصلا اول بگو ما چن تا دندون عقل داریم ؟ تا من بگم دیره یا نیست

رز یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ب.ظ http://acme.blogsky.com

کلا کی بود کی بود من نبودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد