قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

بی خیال صورت مساله .. .

به خیال صورت مساله . . . خوده مساله رو بچسب


یکی از دوستان می گفت خوبه که خودتم می دونی چرتو پرت می نویسی ( به شوخی یا جدی گفتنش کاری ندارم )

ولی من می گم اگه بیام اینجا درس حسابی بنویسم ..از چی بنویسم ...مگه ما تو جامعه مون به غیر دردو بدبختی چیز دیگه هم داریم

مگه ما تو جامعه مون به جز بی فرهنگی ( دور از جون شوما ها ) چیز دیگه هم داریم

خودمم موندم چی بنویسم ..

از اتفاقات و رفتار های واقعی و  روز مرگی ها بنویسم ..یه سری مخاطب میان می خونن حالشون خراب میشه

و من می گم ما کم روحیمون خرابه حالا بریم چهار تا وبلاگ بخونیم خراب تر شه

از سر خوشی و دلخوشی بنویسم تا دل چهار تا جوون و غیر جوونو شاد کنم زرتی چن نفر میان کامنت می دن که تو سرخوشیو فلانیو ..از این حرف های خاله زنکی

و اینکه از شعر و ادبیات بنویسم که من خودم زیاد خوشم نمیاد همه ش این جوری بنویسم

خب به نظر باید چیکار کرد

به من باشه ها می خوام همش چرتو پرت بگم که دیگرانو شاد کنم ..البت اگه بعضی ها بذارن

..و چون نمی ذارن ..ملزم میشم به گفتن چرت و پرت های روزمره ی خودم

ای بابا . . .

گیر افتادیم

نظرات 5 + ارسال نظر
بیتا چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام به ساره خانم گل

ای بابا!کی گفته چرت و پرت؟به نظر من که خوبه آدم بیاد و حرفهایی که باید بزنه رو اینجا بگه،من که خیلی دوسشون دارم

امتحانا نزدیکه،موفق باشی عزیزم

به به به بیتا آبجی نازنینم
چطوری خانوم خانوما ؟ از این ورا ؟
شما لطف داری ...
بلی بلی نزدیک است ..التماس دعا داریم بیتا خوشکله ی ناناس ساره

هیچ چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ http://diwarha2.blogfa.com/

کئی
از خصوصیات سبزیجات و صیفی جات محلتون مثل :
کئی - بینگوم - سوزپیاز و غیره بنویس
با تشکر از شما نخش کیجا

من می گم بیا به جای صیفی جات و سبزی جت از سیو بامشی و کورکلاج محل شما بنویسم چطوره
مثلا از اون بامشی خوشکل های فدک
مخلص کورکلاج هم هستیم

مذاب چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:25 ب.ظ http://mozabha.blogsky.com

سلام دوست عزیز
قرار نیست ما بر اساس سلایق دوستان مطلب بنویسیم بلکه باید خودمون و بینش و فکر و نظرمو باشیم و اگرنه سلایق به تعداد تک تک افراد ، متفاوته ، پس اونچیزی رو که فکر میکنی باید و لازمه که بنویسی بنویس تا اینطور میان دوستان و مخاطبین جا بیوفتی. ضمن اینکه شما دید خوبی نسبت به پیرامونتان دارید و می توانید در این سبک نوشتن جذبه ی خاصی داشته باشید.
یا حق

سلام جناب سپهر
درسته ...شما درست می فرمایید
بابت حسن ظن و لطفتون ممنونم
خوشحالم که جزئی از مخاطبام هستید و افتخار خوانشم رو می دید
یا علی _

فرشید چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ http://سه رنگ

کاش یکی پیدا میشد یه وبلاگ طنز خوب میزد
خیلی خوب میشد.
یه وبلاگ که همیشه میشد بری توش بخندی

آره خعلی خوب می شد
مثلا اگکه من می زدم ..پس این غم های خودمو چیکا کنم اون وخت

وفا(امید) پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

آخه بی جنبه من به شوخی گفتم...جوگیر میشیا...
من کلا با نظر آقای مذاب(سژهر اسمشه؟) موافقم...
وبلاگ زدی که هرچی دلت خواست بنویسی نه هرچی دیگران انتظار دارن....
امروز ناهار کرک بپرس دارنی؟

منم که گفتم ..اصلا منظورم حرف تو نبود ..بعضی های دیگه هم غیر مستقیم یه چیزایی گفته بودن
کرک بپرس دیگه چیه تو هم ؟
داداش امید ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد