قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

باورم نمیشه که نمی تونم برم . . .

تازه از تهرون اومده بود غروبی

بهش گفتم می خوام برم اعتکاف . . . بازم بهم تشر زد ...که آره این جوری و اون جوری

امسال فک می کردم می تونم بعد از بیستو چن سال معتکف شم

ولی نمی شم

می خواستم برم یکی از دانشگاه های استان برای اعتکاف ولی نمیشه

خیلی ناراحت شدم ..بغض گلومو گرفته بودو اشک تو چشام جمع شده بود

جلو خودمو جلوشون گرفتم که قطره اشکام از چشام نیاد پایین

یه دختر بیستو چن ساله که دارم ارشد می خونم ولی هیچ استقلالی برای خودم ندارم اینجاس که می فهمم واقعا ضعیفه م

من باش که می خواستم برم اعتکاف برا تجدید روحیه تا بعد از بر گشت از اعتکاف با قدرتمندی بیشینم درسامو بخونم ..کارمو بکنم

تا چن ماه یه انرژی مضاعف داشته باشم

دارم اشک می ریزم اینا رو می نویسم

تا صبح فک کنم دیوونه شم برا اینکه نشد برم

ببین چقد بی لیاقتم که قسمتم نشد که برم

احتمالا کلی از شماها  مثه خونواده م  بهم می خندید و پیش خودتون مسخره م می کنید و می گید ببینیید دختره چه خله که لحظه هاش رو برای نرفتن به اعتکاف خراب می که

یا اینکه چقدر بی کاره که می خواد با رفتن به اعتکاف وقتش رو تلف کنه

ولی من نه خلم ..نه بیکارم ..هیچی

من فقط این هفته ها دچار یه تضعیف روحیه ی شدید شدم که فکر می کردم با رفتن به اعتکاف می تونم به حالت اولم بر گردم

حتی خدا هم منو دوس نداره

امروز از خدا پرسیدم خدایا منو دوس داری ؟

خدایا چقدر قبولم داری و تاییدم می کنی ؟

خدا گفت فقط یه ذره

می فهمین بچه ها .. . خدا می گفت فقط یه خورده قبولت دارم

دارم از بغض منفجر میشم

من کجا می تونم با صدای بلند گریه کنم . .

مگه من از این زندگی نکبت چی می خوام ؟



اصلا من با این خونواده یی که دارم حقشونو برم یکی از این دخترای بی اعتقادو فشنال بشم 

امشی چرا هر چیزی منو یاده اون جا میندازه ..خدایا



بعدا نوشت :


دعا کنید من بتونم برم / خواهش می کنم

نظرات 4 + ارسال نظر
وفا(امید) یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

اشکال نداره ...مهم اینه دلت معتکف باشه...مهم اینه که اون قبولت داره؟
استغفرا...ژیامبر از خدا بهت وحی میشه؟ حرفایی میزنیا

چی چیو اشکال نداره . . . می دونی چقد برنامه چجیده بودم که تو سه روز جبران کنم
کی قبولم داره ؟ اون کیه ؟
وقتی خدا نداشته باشه ..چه فرقی می کنه دیگران دارن یا ندارن ؟
مونده هنوز متوجه شی آبجی ساره ت چی می گه

خزوون یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ http://khaz00n.blogsky.com/

خودتو ناراحت نکن. آدمان که نخواستن بری.
فکر کن شاید یک ماه دیگه به فکر الانت بخندی. به این فکر کن یک بچه تو آفریقا فقط میدون جنگ مادرش رو گم کرده و دیگه پیداش نمی کنه و زندگی براش تموم شده. همیشه یک درد بدتر هست.
سعی کن کار کنی و یک زندگی مستقل پیدا کنی. اون وقت بشو خانوم خودت.
پیش خودت الان داری می گی این کیه داره اینا رو می گه و هی داره نصیحتت می کنه. من یک دخترم مثل شما که آرزو دارم مستقل باشم و درد الانت را خیلی خوب می شناسم.

اشکاتو هدر نده.
شاید خدا فکر الانت براش از دعای هزاران نفر هم باارزش تر باشه.

برای من همیشه درد هست ..منم می خواستم امشب با معتکف شدنم یه خورده از دردام رو تذکین بدمکه نشد
حالا کو کار ..کو استقلا ..ای بابا دلت خوشه خواهرم
تو مملکت ما از این چیزا حرف زدن مدینه ی فاضله می خواد
نمی دونم والا
بی خیال ..بذار اشک بریزم که یه خورده بغضم خالی شه

مهدی یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ http://bivatan.blogsky.com

سلام.
حتما که نباید رفت اعتکاف ... ایشالا با انجام اعمال این سه روز حالتون بهتر شه. منو هم دعا کنید.

سلام ...ول کنید تو رو خدا ..با این حرفاتون هی را به را اشک منو در میارید
ولی من دوس داشتم برای یه بارم که شده برم
من دعا کنم
منی که حتی قسمتم نمیشه معتکف شم ..؟
ای خدا

وفا(امید) یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

به من تهمت نفهمی نزن..خوب میدونم چی میگی...تو هزاران رکعت نماز بخون سالها روزه بگیر سالها اعتکاف کن ولی دلت با اون نباشه هیچی نمی ارزه یک رکعت نماز با تمام وجودت میتونه ارزشه سالها عبادتت رو داشته باشه...دلت با اون نیست اگه بود در موردش اینطور قضاوت نمیکردی...مگه قرآن نمیخونی؟

تو رو خدا ول کن امید ...ببین می تونی صدای هق هقمو این وقت شب بلند کنی
من اعتکافو می خوام با فضای خودش
یه گوشه برای خودم ..ماله خودم
سه روز فقط خودم
من که تهمت زدم حرف تو دهن آدم می ذاری
دلم باهاش نباشه ...از رابطه ی من و خدا چی می دونی که این جوری می گی ؟ هان ؟ چرا یه سیخ به دل آدم می زنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد