قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

من رفتم بالاخره . . .

راستی من اعتکاف رفتم

و دعا های شما ها بود که جواب داد من می دونم

نظرات 5 + ارسال نظر
علی جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:51 ق.ظ

سلام
قبول حضرت دوست باشد انشالله اعتکاف شما و گوشه نشینی شما
در خانه خدا
محیط قشنگیه و فضای معنوی با امواج بسیار مثبت
برای من خاطراتش زیبا و بیاد موندنی ست
امیدوارم برای شما هم شیرین بوده باشه
جوونی هامون که ما می رفتیم کلا یک شهر بود و چهارتا معتکف
بعد شد هشتا که امسال شنیدم بحمدلله به هزار نفر رسیده
(البته شهرما)
ولی الان داستان ما شده داستان این دو بیتی
من و مسجد؟همه دانند که تهمت باشد
کار هر طایفه باید که به نسبت باشد
خوشا به مرام تون
خوشا به حال تون
خوشا به دین تون
خوشا به امام تون
...
یاعلی

سلام
ممنونم ..کلا همه فهمیدن ..ریا شد رفت پی کارش :)
برای من هم بسیار بکر و به یاد موندنی بود
ولی خودمونیم من هیچ وقت دقیقا نفهمیدم منظور اصلیتون از بیت هاتون که می ذارید چیه :)
الان اون دوبیتی غیر مستقیم منظورش من بودم یا خودتون :)
شما بیار لطف دارید
ممنونم از حضور گرمتون
یا علی مدد __

وفا(امید) جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

دعا کجا بود شما دخترا زبونتون مار رو از لونه اش میاره بیرون اونقدر زبون دارین که..اووووووووووو

یعنی تو دعا نکردی ؟
واقعا دعا نکردی
دلت اومد دعا نکردی ؟
آره ؟ دلت اومد ؟
آره امید
آره
آره
واقعا آره ؟
واقعا که امید

belladona جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی گلم؟ خوش بحالت که فرصت داشتی به خودت و زندگیت فکر کنی قبول باشه عسلم
می خوای اسم جدید واسه وبلاگت بذاری؟ خیلی خوشحالم خدا کنه یه اسم توپ و باانرژی باشه مث خودت

سلام نازنین من ...ممنونم عزیزم
ممنونم ..قربونت برم
البته باید گفت خب این فرصت رو تایجاد کرد با هزار جور گرفتاری
نمی دونم ..اسم بلاگ خودم رو دوس دارم ..ان شالله
ببینم چی میشه
عزیزی

01 جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ب.ظ

01

یعنی چی 01 ؟

ویکی شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ب.ظ

چه خوب...!
انگار تا حالا من لال بودم در برابر تو و حالا میتونم هرچی گفتی رو جواب بدم...!

چه خوب...!
چه خوب...!
چه خوب...!

خدا نکنه ..این چه حرفیه !
یعنی نمی دونستی من اینجا دارم پست می ذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد